tisdag 30 november 2010

livet är en fest!

Jag är lite stolt.

Människor i min omgivning påverkas av det jag skriver och lägger ut.
Ikväll lyckades jag introducera Tradera för Lisa.
Hurra!

Buds, vet ni vad!?
Självkänsla är nästan det viktigaste av allt.
Denna blogg är faktiskt mest till för jag skall överträffa mig själv. Inläggen handlar givetvis mycket om mitt secondhand-soppande men det hadlar också om självkänsla. Att våga vara nöjd med den man är.
Man måste träna sig till bra självkänska. det skall vara en daglig rutin, som att borsta tänderna. Jättefånigt! Men så är det faktiskt. Varje dag säger jag till mig själv hur bra jag är och att jag duger. Ifrågasätt inte, gör det bara!!

Förresten, Hanna Hellqvist i Morgonpasset i P3. Helt jävla underbar brud den där! Hon bara är som hon är, och det är beundransvärt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar