söndag 23 januari 2011

Så gör man!

Mitt favvis program på Discovery heter som rubriken. Men det var inte riktigt det jag skulle pladdra om nu.

Jag tänkte som så, eftersom att det är så många som har undrat hur man gör, att jag skulle ha en liten Traderaskola. Så lektion No 1 kommer att handla om just hur man kommer igång.

Lesson 1 - Registrera dig!


Haha! Lätt som en plätt va? En vanlig registrering på en internetsida så att säga. Efter dessa steg är det som så att man får ett sånt där klassiskt mail om att man skall bekräfta registreringen genom att logga in på sitt konto.

Där efter är det bara att börja buda på saker man gillar. Hela sidan är väldigt enkel och ger bra information. Jag återkommer med lite budningstips så smånging om.


Tuta och kör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar