lördag 7 maj 2011

Dippen som vände!




Jag hade en liten neråtdipp för några dagar sedan. Den är som bortblåst! Efter vårruset plockade jag upp en Herrljungavän som kraschade hos mig. Johanna, en riktig godbit skall ni veta! Hon översvämmade mig med överraskningar, presenter och godsaker i hela två dagar. Bland annat de orangea jeansen på bilden. Tack!!

Var det någon som missade Talang i fredags? Då vill jag minsann påpeka att jag satt och kollade på det tillsammans med tjejen som fick Bert att gråta. Sanna, en talang i världsklass! Vi satt ett gäng hos mig, åt tacos och väntade spänt på hennes framförande. Så stolta var vi allihopa!

Slutsatsen av detta inlägg är att under dessa dagar har jag fått ny energi av mina fina vänner och nu kör jag järnet de sista 19 dagarna kvar i skolan. Gött kött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar