söndag 15 maj 2011

Längst ner i gardroben!

Emellanåt glömmer jag av kläder som jag faktiskt har, så som denna tröja. Tror jag köpte den i vintras på PMU men bara använt den några enstaka gånger. Det är minsann dags att börja göra det nu!

En sak jag tänkte på häromdagen var att jag har den senaste tiden handlat tre plagg second hand som ännu säljs i butik. Är inte det rätt sjukt egentligen? Jag är faktiskt inte den som först och främst är ute efter vintagekläder (även om jag tycker det är riktigt coolt). Med detta jag vill bara påpeka att det finns näst intill helt oanvända kläder att köpa för dryga tredjedelen av normalpriset.


För att dra det lite längre: kanske man kan säga att jag lever på andras rikedom?


1 kommentar:

  1. det är faktiskt lite pinsamt hur mycket kläder man (iaf jag) har och hur lite man faktiskt använder, jag tycker jag tvättar samma kläder precis hela tiden...

    SvaraRadera