söndag 12 juni 2011

Med lyckan mitt i sorgen

Den meningen från Melissa Horns låt "Hur skall det gå" har varit mitt mantra sen jag lyssnade på den för första gången. För trots alla chockbesked och den sorgen som följer efter dem har jag aldrig känt mig lyckligare med livet på det stora hela. Alltsammans har lärt mig att uppskatta saker och ting lite mer. Den enkla tanken att få vara vid liv och njuta av enkla ting kan få mig helt exalterad.

Under helgen som varit har jag hälsat på min kusin i Göteborg. Vi gick på Liseberg, shoppade, åt och drack gott. En ganska simpel sak, men ändå så värdefull för mig. En fin klänning att använda på min väns bröllop köpte jag även på Beyond Retro. Jag måste säga att den är to die for!





Ps. Alla kläderna jag hade på mig var second hand. Dessutom vann jag en 2100 grams Plopp, lycklig som ett barn på julafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar