måndag 5 september 2011

Faan åkk på ren Herrljungska!

Okej, såhär är det! Jag skall jobba för första gången på Elmia till helgen och det är minsann dess code: svarta byxor, svvart kavaj och vit skjorta. Jag har allt utom ett par svarta byxor, då de jag äger har gått sönder på innerlåret. Så jag tänker banne mig köpa ett par splitter nya i veckan.

Buhuu.. Det gör lite ont i mig att jag måste göra detta så nära målgången av detta projekt men jag har ingen ork att skaffa fram ett par snygga second hand-jeans på tre dagar. Det fungerar inte i min kalender.

För övrigt är det bara 45 dagar till detta är över.

2 kommentarer:

  1. Du kan va klok som en bok min fina ballerina <3

    SvaraRadera
  2. ..... som sagt du kan ju alltid använda argumentet att det är arbetskläder. Kan kanske vara lite förlåtande, eller vad tror du? ;)

    SvaraRadera