tisdag 6 september 2011

Och så kom hösten!

 
Munksjön från sin bästa sida. Den senaste tiden har jag kommit underfund med att jag gillar Jönköping väldigt mycket. Alltså, jag kanske inte känner för att bosätta mig här för all framtid men just nu känner jag mig väldigt tillfreds med var jag befinner mig på denna stora jord. Hösten är här och jag rent sagt njuter av den tid jag har framför mig i form av skola, vänner, sidoprojekt och jobb.

Ett hösttips är att sätta sig med en kopp te, en filt, lite tända ljus och boken "the five people you meet in heaven", skriven av Mitch Albom (svenska titeln: fem möten i himlen). Det var en av de bästa böcker som jag någonsin läst.

Här är ett citat från boken som kanske får er övertalade att läsa den: "each story of life affects the other and the other affects the next, and the world is full of stories, but the stories are all one".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar