måndag 3 oktober 2011

Angripen av inspiration

En fantastiskt människa som jag inte har särskilt nära tillhands i livet är en radiopratande mamma på blott 24 år. Men ack vad hon har inspirerat mig, ända från den tiden vi gick i samma skolor i lilla Herrljunga till nu och vidare in i framtiden. 

Det är fint med människor som kan sprida brinnande inspiration på avstånd, som om de är vore närmre än vad de någonsin varit egentligen. Sådana människotyper gillar jag!

Här man man läsa och beundras av klokhet, mod och livsgläde. 

Här är en fin outfitta, som hanna (också grym inspirationskälla) skulle sagt. Det är från räkfrossan och jag passade på att klä mig lite Västkustskt, många konsonanter i ett ord som är vrölsvårt att säga. Skjorta och scarf för 50 kronor tillsammans. Jag säger bara 2-hand for life, literally spoken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar