måndag 17 oktober 2011

Dubbel trubbel!

Idag har jag gjort mentala hockey-score-moves hur många gånger som helst eftersom dagen varit så bra. Vid 06.00 i morse hoppade jag upp ur sängen och knallade sedan ner till min fina granne och käkade frulle. Därefter satt vi och pluggade, fikade och lunchade i flera timmar innan vi åkte till Vårgårda för lite secondhand-shopping. Väl inne på ett proppfullt PMU hittade jag en plisserad kjol som var hur fin som helst. Varför köpa en ny när man kan köpa en sådan här för 40 konor? Jag hade suktat efter något som liknade denna, men kjolen jag hittade nu var minst lika fin. Tja.. kass bild men ni fattar ändå grejen. Dessutom köpte jag en liten fin burk i tenn som jag kan förvara mina finaste smycken i för 20 spänn.

Yeesssss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar